Händer inte så mycket......

men har ändå fullt upp! Har städat bort julen och undrar vart alla grejer fick plats innan för nu får dom inte plats iaf! Kan det vara så att dom förökar sej när dom hänger i granan? För det kan ju verkligen inte vara så att jag köper nya saker varje jul!!!! Har städat bort trasiga leksaker och försökt förklara för min son att för varje ny grej man vill köpa måste man slänga/ge bort en annan..............................det är exakt så jag lever :):):)!
Har "blivit av" med 2 hästar så nu har jag bara ett stall att vara i och sköta, känns skönt men å andra sidan har jag snart 2 hästar som ska vara i tävlingskondition vilket betyder att jag måste rida minst en häst om dan, vissa dagar 2. Så jag vet inte om tidsbesparingen blir större.................att mocka, sopa, spåna, fodra åt 2 hästar är nog samma tid som att rida en!



En häst som jag saknar mycket!

I morgon blir det spa och räksallad, fredag kanske shopping, lördag repkurs för hoppdomare, söndag jobb........
Boka in auktion 29 januari och följ med mej med en "fikakorg"!
Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0