oj nu var det länge sen!

Så länge sen att jag hade glömt hur man loggade in för ngr sekunder!
Har tillbringat nästan hela helgen på Orsa ridklubb och tränat för Fredrik. Tack snälla Pippi för god mat och tack Super Susan för arrangemanget!
Red båd hästarna på lördagen, Passion först vilket resulterade i att Carismo pojken skrek så han blev hes och utvisad till en utebox för alla blev rädda för honom. Passion däremot är inte så intresserad av pojkar utan är mammas flicka, snäll och lydig! Hon skötte sej utmärkt och kunde förstå både öppna och sluta! Fick även till lite trav med en anings tryck i..........................det finns hopp för div I!
Carismo skötte sej även han utmärkt med en tant hängades i snörena!

Skulle visa lite bilder hade jag tänkt, så tråkigt utan men det blev bara mörkt. ni får hålla till godo ändå!



Tin



Frida



jag, av nån konstig anledning sätter in min häst vänster bak in under kroppen!
Men å andra sidan hoppar han allt i alla lägen!

Blev ingen auktion i helgen, var ju på träning, det blir den 13 februari istället! Hoppas nån vill följa med för då ska mina grejer från Gärdsbol vara med!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att det gick bra! Måste se henne in action snart, när är nästa träning? Eller kanske ska du till Östnor någon dag? Jag vill också tävla div I!!! Hehe, hade köpt W om jag fått men det är nog kört där... =)



Sorry att jag aldrig hörde av mig om auktionen, men vi hade barnvakt för att vi skulle börja packa lite inför flytten... Men antar att det inte gör så mycket när det ändå inte blev av! =) Ska kolla upp 13 feb! =)



Kram kram

2011-01-31 @ 20:54:26
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0