i går.........

va jag i gåsvarv på auktion i spöregn hela dan! Fan va jag frös när jag åkte hem och inte speciellt många fynd blev det heller! Några glas och vaser till loppisen bara! Därför har jag lagt lite bud på några grejer på en auktion i Borlänge idag får vi se om jag har bättre lycka där.
Drömde i natt att jag kunde gå, fan va skönt det var! Har funderat hela veckan på hur jag ska kunna ta mej upp på Carismo så jag kan skritta, får se om jag kommer på nåt bra sätt! Satt och tittade på Ninaträning hela fredagen och är sjukt ridsugen! Har inte speciellt ont heller i benet, bara lite stelt och spännt för det svullnar ganska mycket.
Den här helgen har loppisen inte gått bra alls, jättelite folk har varit här. Får se hur det blir till veckan!
Snart ska jag åka och titta på världens bästa Carismo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0