Lite piggare nu!




Så nu orkar jag göra saker tex göra i ordning fotöljerna på glasverandan, måla, klä om stolar osv. Har haft domm här fotöljerna i flera år men dragit mej lite för att ta tag i dom eftersom dom har knappstoppade ryggstöd. Men det gick mycket bättre än jag trodde!  Jag återanvände dom klädda knapparna som var innan eftersom dom var gröna. Inte exakt samma gröna färg som i ränderna i det här tyget men inget man tänker på direkt, eller vad tycker ni?
Tack snälla mamma för hjälpen!
I morgon har jag en stol kvar som ska målas och kläs om, sen har jag inga projekt kvar! Kanske ska prova att sy några fler gardiner?
På lördag blir det auktion i Gåsvarv, Älvdalen. Nån som vill med?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad duktig du är! Blev ju jättebra!



Jag kan inte på lördag men är jättesugen på att gå på auktion! Vet du när det är någon mer i närheten? Brukar de inte ha auktioner i Hansjö på somrarna också?



Kram kram

2011-06-14 @ 14:02:03
URL: http://ytaochdjup.blogg.se/
Postat av: Jessica

14 juli jobbar jag tyvärr... Men får hålla utkik som sagt! Brukar det vara något på söndagar? Är alltid ledig på söndagar...



Hehe, ok då, bästa byn var kanske att ta i. Men hade en riktigt bra uppväxt där så ska inte klaga. Många roliga minnen från "Udden" också (och några mindre roliga också iofs)... Lätt att bli nostalgisk! Nu kanske det är lite väl mycket skit där...

2011-06-15 @ 13:00:32
URL: http://ytaochdjup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0