Nej va trött jag är......

på vinter och snö! Det känns som världens längsta vinter! Nu vill jag ha vår och öppna loppisen! Under tiden virkar jag mattor som ska säljas i sommar. Här kommer ett litet smakprov!



Idag är jag ensam hemma efter en mycket trevlig kväll på krogen med Ann-catrin! Gubben åker skoter och Benjamin är hos farmor som kom till Sverige i fredags. Vilken lycka! Är lite halvseg så jag sitter i soffan och kollar på en av världens bästa 80-tals filmer! Ingen kan älska som vi!
Nu ska jag fortsätt att virka, håller på med en fyrkantig. Tack Jenny Forss för inspirationen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du e händig du!

2011-03-22 @ 21:17:46
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNNNYYYGGGGG

2011-04-07 @ 11:38:52
Postat av: Anonym

SNNNYYYGGGGG

2011-04-07 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0