firat!

Har firat min födelsedag lite i förskott för mej själv i Borlänge! Och nej jag har inga vänner som vill umgås med mej en hel dag! Var först på en auktionsvisning på Dalarnas auktionsbyrå, sen åkte jag till Norells hästsport (som jag nyss lärt mej att det heter) där fyndade jag (tjänade pengar) strumpor och piké till mej för halva priset, till min bästa vän fyndade jag ett fodrat regntäcke med hals till 40%, ridskor för halva priset och en fleece till 40% till världens finaste pojk! Sen åkte jag till Ikea och fyndade en lampskärm till Lina Sandvik (beställning), underlakan till dubbelsängen och lite krokar till ett förråd, salladsbestick till ridklubben! Hittade en resårmadrass i fyndhörnan som var 160 cm bred så den hade passat perfekt till sängen i stugan. Den kostade 1500 kr och hade kostat 4395 så jag hade kunnat tjäna 2895 kr men fick inte in den i bilen :( men men, jag är ändå nöjd med dagen, tjänade iaf runt 800 kr.
Oj! Glömde nästan, jag åkte ju tillbaka till auktionen så klart om satt och myste, titta på folk, fikade och ropade in en lampa med prismor för 130 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0