Tänk vilken kondition man har!

Idag på förmiddagen fick jag springa 100 meter på tid! Snabb var jag men har fortfarande ont i halsen efter flera timmar, snacka om otränad! 2 hästar var på rymmen och sprang på 45an bland all trafik. (Det var inte mina!)
Igår var vi i Kläppen och åkte slalom några timmar, det känns däremot inte i kroppen så lite muskler har man väl! Fantastiskt kul men dåligt väder. Får åka dit nån mer gång när det är solsken!
Har gjort momsdeklarationen för handelsbolaget som mamma och jag har, känner mej nöjd. Är inte så svårt och tar inte så lång tid, det är bara det att man ska göra det! Nu ska jag snart börja med köttbullar och i eftermiddag ska Therese och jag ut och rida, skönt att få sällskap. Härlig söndag trots löpningen!

Bjuder på ett kostverk som min son har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0