Enkelt

Har rensat ur en gammal jordkällare som är i stugan! Jag har funderat på detta i snart 5 år och dragit mej för detta, tänkt att detta tar flera år, det gör jag nästa sommar. Dom har använt det som soprum mer eller mindre och taket har rasat in på ena delen så massa skräp har blåst in men det var inte så jobbigt som jag trott och tog ca 5 timmar! Fick väldigt bra hjälp av min son vill jag tillägga! Först bar vi ut taktegel, slängde dom trasiga och sparade dom hela, sedan skottade vi ut en massa jord och skräp. Sedan bar vi ut en massa glasflaskor och burkar, slängde trasigt glas och skottade ut ännu mera jord. Med jorden fyllde vi en grop som blev efter en tvättstuga som vi rev för 2 år sedan. Allt blev jättebra och jag är väldigt nöjd att jag äntligen gjorde det!
Idag har vi varit på loppisrunda och fyndat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0