Någon vill att jag ska uppdatera

Så jag gör väl det då! Har tillbringat dagen på Älvdalens ridklubb som domare. 34 starter på 6 klasser är ju inte så upphetsande! Kan inte förstå att man genomför en tävling (inte första gången) som går med förlust. Man har ju ett ansvar gentemot medlemmarna att ekonomin går ihop, eller har man rent av så många sponsorer så det går med vinst ändå? Hur som, allt flöt på och det är ändå roligt att vara på tävling. Har ingen häst själv för tillfället som är i tävlingsmässigt skick så då kan man ju glo på andra! Önskar mer auktion och vin/öldrickande i goda vänner sällskap men eftersom man har ett jobb där man ska vara tillgänglig nästan konstant så blir det inte så mycket av den varan. Bjuder iaf på en bild på senaste auktionsfyndet som nu är målat och ligger på blocket. Det går ihop iaf! Lägg märke till den rosa porrbelysningen!
Snart får jag ta fram allt mitt julpynt...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0